Өнімдер мен қызметтерді сертификаттау

КО(ЕАЭО) бірыңғай тізілімі

Сәйкестік сертификаттарын тексеру

Сәйкестік туралы Декларация

Машиналар, жабдықтар және механизмдер
  • автокөлік құралдары;
  • кабель өнімдері;
  • машина жасау өнеркәсібінің өнімдері;
  • ауыл шаруашылығы техникасы (дақылдардың жемістерін жинауға және тазалауға арналған машиналар, пішен шапқыштар, көгал шапқыштар, дөңгелекті, шынжыр табанды тракторлар және тіркемелер).
Минералды өнімдер
  • көмір өнімдері;
  • ауыл шаруашылығы өнімдері.
Тамақ өнімдері
  • тамақ өнімдері;
  • ауыл шаруашылығы өнімдері.
Пластмассалар және олардан жасалған бұйымдар
  • пластикалық құбырлар, полиэтилен құбырлары және т.б.
Ағаш өңдеу өнеркәсібінің өнімдері
  • жиһаз және ағаш өңдеу өнеркәсібінің өнімдері.
Металлургия өнімдері
  • металлургия өнеркәсібі (болаттан жасалған жайма прокаттар);
  • металл өнімдері (әртүрлі диаметрлі құбырлар, темірден жасалған жартылай фабрикаттар, болттар, түйреуіш гайкалар, мойынтіректер);
  • түрлі пішінді арматуралық прокаттар, алюминий, шойын, мыс, қола қорытпалары);
  • санитариялық-техникалық мақсаттағы өнім (ванналар, болат, эмальданған жуғыштар және т.б.);
  • құбырлар, өнеркәсіптік құбыр арматурасы, ысырмалар.
Құрылыс материалдары
  • Құрылыс және жол-құрылыс материалдары мен конструкциялары.
Халық тұтынатын тауарлар
  • ойыншықтар;
  • Балаларға арналған өнімдер
  • жеңіл өнеркәсіп;
  • парфюмерия, косметика және тұрмыстық химия;
  • ыдыс-аяқ, пленка, қағаз және т.б.;
  • санитарлық-гигиеналық өнімдер;
  • жеке қорғаныс құралдары;
  • орауыш ыдыстар (бөтелкелер, шыны банкалар, қораптар, ағаш, қағаз жәшіктер) және басқа да халық тұтынатын тауарлар
Өндірістік мақсаттағы тауарлар
  • қатты, сұйық және газ тәрізді отынмен жұмыс істейтін жылыту аппаратурасы (газ жылыту пештері, су жылыту аппараттары, жылыту қазандары);
  • тамақ өнеркәсібіне, саудаға және қоғамдық тамақтануға арналған технологиялық жабдықтар.
Химиялық және отын өнімдері
  • мұнай өнімдері, отын және газ-мұнай шикізаты;
  • отынға арналған қоспалар, қатпайтын сұйықтықтар, химиялық реактивтер;
  • шиналар.
Тыңайтқыштар мен пестицидтер
  • органикалық, минералды, органо-минералды тыңайтқыштар
  • гербицидтер, инсектицидтер, фунгицидтер
Электротехникалық өнім
  • күзет және өрт сөндіру жабдықтары (басқару қалқандары, қалқандар, консольдер, тарату қалқандары және электр жабдықтарының негіздері);
  • радиотехника өнімдері (мониторлар, дыбыс жазу, дыбыс шығару, калькуляторлар, қуат көздері және т.б.);
  • радиобайланыс, радио мәліметтерді беру және ескерту жүйелері;
  • электр, тұрмыстық және электронды өнімдер.
  • кабель өндірісі;
Қызметтер
  • қонақ үй;
  • қоғамдық тамақтану (асханалар, дәмханалар, мейрамханалар, барлар, клубтар);
  • автокөлік құралдарына техникалық қызмет көрсету және жөндеу;
Сәйкестікті растау мәселелері бойынша өтініш беруші үшін қысқаша ақпарат

1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінде өнімді сертификаттау тәртібі Жүктеу

2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік техникалық реттеу жүйесіндегі өнімді сертификаттау схемалары Жүктеу

3. Өнімнің Қазақстан Республикасы техникалық регламентінің талаптарына сәйкестігін сәйкестікті декларациялау нысанында растауды Жүктеу

4. Кеден одағында өнімді сертификаттауды Жүктеу

5. Кеден одағында өнімді сертификаттау схемаларын Жүктеу

6. Өнімнің Кеден одағының техникалық регламентінің талаптарына сәйкестігін сәйкестікті декларациялау нысанында растауды Жүктеу

7. Кеден одағында өнімнің сәйкестігін декларациялау схемаларын Жүктеу

8. Қызметтерді сертификаттау тәртібін Жүктеу

9. Қызметтерді сертификаттау схемалары және оларды қолдануды Жүктеу

10. Сертификаттау саласын кеңейту немесе қысқартуды Жүктеу

11. Сәйкестік сертификатының қолданылуын немесе сәйкестік туралы декларацияларды тіркеудің қолданылуын тоқтата тұру (жою), сертификаттаудан бас тартуды Жүктеу

12. Сәйкестік белгілерін қолдану тәртібін Жүктеу

Менеджмент жүйелерін сертификаттау

  • ҚР СТ ISO 9001, ISO 9001 сәйкес сапа менеджменті жүйелері;
  • ҚР СТ ISO 14001, ISO 14001 сәйкес экологиялық менеджмент жүйелері;
  • ҚР СТ ISO 22000, ISO 22000 сәйкес тамақ өнімдері қауіпсіздігінің менеджмент жүйелері;
  • НАССР қағидаттары негізінде тамақ өнімдерінің сапасын басқару жүйелері;
  • ҚР СТ ISO 50001; ISO 50001 сәйкес энергетикалық менеджмент жүйелері;

Менеджмент жүйелерін сертификаттау тәртібі туралы қысқаша нұсқаулық

1 Жалпы ережелер

1.1 “Ұлттық сараптау және сертификаттау орталығы” АҚ менеджмент жүйелерінің сәйкестігін растау жөніндегі органның филиалы (бұдан әрі – Филиал) бейтараптық, құзыреттілік, ашықтық, құпиялылық қағидаттарына сәйкес менеджмент жүйелерінің сәйкестігін растау қызметтерін ұсынады.

1.2 Филиал өз талаптарының, оның ішінде осы шарттардың кез келген өзгерістері туралы клиенттерді уақтылы хабардар етуге жауапты болады.

2 Менеджмент жүйелерінің сәйкестігін растау

Менеджмент жүйелерінің сәйкестігін растау бойынша жұмыстар клиентпен жасалған шарт негізінде жүзеге асырылады және мыналарды қамтиды:

  • бастапқы аудит (сертификаттау);
  • бірінші және екінші жылдардағы инспекциялық бақылау;
  • қайта сертификаттау аудиті (қайта сертификаттау).

2.1 Бастапқы аудит

Бастапқы аудит екі кезеңнен тұрады.

2.1.1 Аудиттің бірінші кезеңі менеджмент жүйесі құжаттамасының стандарттар талаптарына сәйкестігіне талдауды қамтиды. Бірінші кезеңнің нәтижелері бойынша клиентке клиенттің екінші кезеңге дайындығы немесе дайын еместігі туралы қорытынды беріледі. Теріс жағдайда клиентке менеджмент жүйесін жетілдіру және Филиалға орындалған іс-шаралар туралы ақпарат беру ұсынылады.

2.1.2 Аудиттің екінші кезеңі менеджмент жүйесінің клиенттің менеджмент жүйесінің стандарттары мен құжаттарында белгіленген талаптарға сәйкестігін бағалау болып табылады. Аудиттің екінші кезеңі клиенттің кеңсесінде және өндірістік алаңдарында өтеді. Екінші кезеңнің нәтижелері бойынша клиентке акт және есеп ұсынылады. Егер менеджмент жүйесі аудитінің нәтижелері бойынша сәйкессіздіктер анықталса, клиент бара-бар түзету іс-әрекеттерін әзірлеуі және оларды филиалмен келісуі тиіс.

2.1.3 Сәйкестік сертификатын беру шарттары

Сәйкестік сертификаты (бұдан әрі – Сертификат) клиентке келесі міндетті шарттар орындалған кезде беріледі:

  • аудиттің бірінші және екінші кезеңдері жүргізілді, сәйкестіктің барлық қажетті куәліктері бар;
  • аудит барысында анықталған барлық сәйкессіздіктер жойылды және клиент Филиалға оларды жоюдың объективті дәлелдерін ұсынды;
  • клиент филиал алдындағы өзінің шарттық міндеттемелерін толық орындады;
  • аудит нәтижелері филиал басшылығымен тексеріліп, бекітілді.

Сертификат Мемлекеттік және орыс тілдерінде ресімделеді және үш жыл бойы жарамды. Менеджмент жүйесіне сәйкестік сертификатымен бірге клиентке сертификаттау белгісін қолдану құқығы беріледі.

2.1.4 Сертификатты және сертификаттау белгісін пайдалану

Клиенттің сертификатты өзгертуге, өзгертуге, бүлдіруге немесе жоюға құқығы жоқ. Клиент инспекциялық бақылау шартының ажырамас бөлігі болып табылатын сертификаттау белгісін қолдану ережелерінің талаптарын сақтауы керек. Филиал сертификаттау мәртебесіне дұрыс сілтеме жасамаған немесе сертификат, сертификаттау белгісі дұрыс пайдаланылмаған жағдайда бақылау жасайды және қажет болған жағдайда шаралар қабылдайды.

2.2 Инспекциялық бақылау

Инспекциялық бақылау сәйкестік сертификатының қолданылу мерзімі ішінде жылына кемінде бір рет жүргізіледі. Бірінші инспекциялық бақылау сертификаттық аудиттен кейін 12 айдан кешіктірілмей жүргізіледі. Сертификатталған клиент кез келген сәтте инспекциялық бақылауға арналған Шартты бұза алады, бұл ретте оның сертификаты күшін жояды.

2.3 Қайта сертификаттау

Қайта сертификаттау сертификаттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін жүргізіледі. Клиент сертификаттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін кемінде екі ай бұрын Филиалға өтінім береді.

2.4 Сертификаттау саласын кеңейту немесе қысқарту

Сертификаттау саласын кеңейту немесе қысқарту осы өзгерістің негіздемесін және сертификаттаудың қажетті жаңа саласын көрсете отырып, клиенттің ресми өтініші негізінде жүргізіледі. Сертификаттау саласын өзгерту мақсатында тексеру кезекті инспекциялық бақылау кезінде де, қосымша аудит кезінде де жүргізілуі мүмкін. Тексерудің оң нәтижелері негізінде сертификаттау саласына енгізілген өзгерістері бар жаңа Сертификат беріледі.

2.5 Сәйкестік сертификатының қолданылуын тоқтата тұру немесе күшін жою

2.5.1 Филиал мынадай жағдайларда сертификаттың қолданылуын уақытша тоқтата тұруы мүмкін:

  • менеджмент жүйесінің тиімділігіне қойылатын талаптардың жүйелі түрде бұзылуы байқалады;
  • клиент инспекциялық бақылау жүргізуге кедергі жасайды;
  • клиент Филиалға менеджмент жүйесіндегі елеулі өзгерістер туралы хабарламады;
  • менеджмент жүйесіне қойылатын талаптарды белгілейтін стандарттар өзгертілді, ал клиент жаңа талаптарға сәйкестікті қамтамасыз етпейді;
  • клиент сертификат пен сертификаттау белгісін пайдалану ережелерін сақтамады;
  • клиент өз еркімен сертификаттың қолданылуын тоқтата тұруды сұрады;
  • клиенттің қызметін тоқтату (біріктіру, бөліп шығару, меншік нысанын өзгерту және т.б.).

 

2.5.2 Сертификаттың қолданылуын тоқтата тұру кезінде клиенттің басқару жүйесін сертификаттау уақытша жарамсыз болып саналады және клиенттің сертификаттауды одан әрі жарнамалауға құқығы жоқ.

2.5.3 Сертификаттың қолданылуын қалпына келтіру оның тоқтатыла тұруына әкеп соққан себептерді жоюдың тексерілген фактілерінің негізінде ғана жүргізіледі. Ұйымның өтініші бойынша тоқтатылған сертификаттың қолданылуын қалпына келтіру сертификатты тоқтата тұру мерзімі ішінде Клиенттің жазбаша өтініші негізінде жүргізіледі.

2.5.4 Филиал мынадай жағдайларда сертификаттың қолданылуын жоя алады:

  • клиент филиалдың сертификаттау шарттарының орындалуын қамтамасыз етпеді;
  • клиенттің тұтынушыларынан объективті жүйелі шағымдар туралы ақпаратты растау;
  • клиент сәйкестік сертификатының қолданылуын тоқтата тұру себептерін жойған жоқ.

Сертификаттың қолданылуы тоқтатыла тұрған немесе күші жойылған жағдайда Филиал Клиентті қабылданған шешім және оның себептері туралы жазбаша түрде хабардар етеді және ақпаратты ҚР Техникалық реттеу және метрология уәкілетті органына жібереді.

3 Қауіпсіздік

Клиент менеджмент жүйелерінің сәйкестігін растау бойынша қызмет көрсету процесіне тартылған қызметкерлердің қауіпсіздігі үшін жауапкершілікті өзіне алады. Қажет болған жағдайда клиент филиал қызметкерлеріне қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық жүргізіп, оларды қажетті жеке қорғану құралдарымен қамтамасыз етуі тиіс.

Шағымдарды, наразылықтарды, апелляцияларды қарау тәртібі

1 Жалпы ережелер

1.1 Осы талаптар барлық мүдделі тараптар үшін ашық болып табылады және шағымдар мен шағымдармен жұмыс істеу тәртібін белгілейді:

  • қызметтерді тұтынушылар • сондай-ақ басқа да мүдделі тараптар;
  • басқа сертификатталған ұйымдардың;
  • аккредиттеу органдарының;
  • мемлекеттік басқару органдарының, басқа да заңды және
  • жеке тұлғалар.

және қызметтерді тұтынушылардан шағымдармен.

1.2 “Ұлттық сараптау және сертификаттау орталығы” АҚ (бұдан әрі – Филиал) менеджмент жүйелерінің сәйкестігін растау жөніндегі орган филиалының персоналы және тартылатын персонал нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес қызметтерді орындайды, сондай-ақ ықтимал наразылықтардың, апелляциялар мен шағымдардың алдын алуға бағытталған әрекеттерді орындайды (ықтимал наразылықтардың, апелляциялар мен шағымдардың себептерін анықтау және жою).

2 Шағымдарды, апелляцияларды және шағымдарды қабылдау, тіркеу

2.1 Наразылықтардың, апелляциялар мен шағымдардың түсу арналары: қағаз және электрондық жеткізгіштердегі кіріс хат-хабарлары, бұқаралық ақпарат құралдары, мүдделі тараптардың өтініштері, оның ішінде ішкі шағымдар, ауызша өтініштер, телефон қоңыраулары болуы мүмкін.

2.2 Шағым, апелляция және шағым түскен кезде шағым, апелляция және шағым түскен күні тұтынушылардың шағымдарын, апелляцияларын және шағымдарын тіркеу журналында тіркеледі. Филиал наразылықтарды, апелляциялар мен шағымдарды алғанын растайды және одан әрі жұмыс барысы мен қол жеткізілген нәтиже туралы шағым, апелляция немесе шағымды берушіге хабарлайды.

3 Шағымдар мен шағымдарды қарау

3.1 Шағым немесе шағымды алғаннан кейін Филиал осы шағым немесе шағымның өзі жауап беретін сертификаттау әрекеттеріне қатысы бар-жоғын анықтайды және егер “иә” болса, онда ол онымен жұмыс істей бастайды. Егер шағым немесе шағым сертификатталған клиентке қатысты болса, шағым немесе шағымды тексеру кезінде оның сертификатталған басқару жүйесінің тиімділігі қарастырылуы керек.

3.2 Филиалға келіп түскен сертификатталған клиентке қатысты кез келген шағым немесе шағым бойынша осы сертификатталған клиенттің атына сұрау жіберіледі. Тіркелген шағым немесе шағымды бөлімше басшысы:

  • шағым немесе шағым филиалдың (филиал бөлімшесінің)жұмысындағы кемшілік болып табылатындығын анықтау;
  • шағымның немесе шағымның пайда болу себебін анықтау;
  • қажетті түзету және алдын алу іс-шараларын әзірлеу.

3.3 Талдау тиісті жұмысқа немесе қызметке қойылатын талаптарды анықтайтын нормативтік құжаттар негізінде жүргізіледі. Тиісті жұмысқа, қызметке немесе Филиал құжатына қойылатын талаптарға қатысты шағымдардың немесе шағымдардың заңдылығы шешім қабылдау үшін өлшем болып табылады.

3.4 Шағым немесе шағым берушіге хабарланатын шешімді шағым немесе шағым нысанасына қатысы жоқ тұлға (- лар) қабылдайды (немесе қарайды және бекітеді). Шағым немесе шағым негізді болған жағдайда
түзету және ескерту әрекеттері орындалады, мерзімдер мен орындаушылар тағайындалады. Наразылықтарды немесе шағымдарды тексеру және жою нәтижелері Басқарушы кеңестің, қызметіне осы шағым немесе шағым жататын Орындаушы бөлімшенің назарына міндетті түрде жеткізіледі.

3.5 Шағымды немесе шағымды талдау және өңдеу нәтижелері жазбаша түрде осы шағым немесе шағым түскен ұйымның назарына жеткізіледі. Шағым немесе шағым негізсіз болған жағдайда шағымда немесе шағымда көрсетілген жағдайға қатысты филиалдың іс-әрекетінің дұрыстығын дәлелдеумен ресми жауап дайындалады. Жауапта талаптарға сәйкес жұмыс орындалған немесе қызмет көрсетілген нормативтік құжаттарға сілтемелер көрсетілуі керек.

3.6 Шағымдар немесе шағымдар бойынша қабылданған іс-қимылдардың нәтижелері басқарушы кеңеске жеткізіледі.

3.7 Филиал шағым немесе шағым берушімен бірлесіп, шағым немесе шағымның мәні және олар бойынша қабылданған шешім жарияланатындығын және егер бар болса, қандай дәрежеде екенін анықтайды.

4 Апелляцияларды қарау

4.1 Келіп түскен апелляцияны басқару жөніндегі іс-қимылдарды филиалдың басқарушы директоры сәйкестікті растау және сертификаттық шешім қабылдау бойынша осы жұмыстарды жүргізуге қатыспаған адамға (адамдарға) тапсырады. Бұл тұлға апелляция пәні бойынша құжаттарды жинау және дайындау және оларды алдын ала талдау үшін жауапты болады.

4.2 Апелляцияны алдын ала талдау апелляцияның негізділігін анықтау, апелляцияның пайда болу себебін анықтау және алынған апелляцияға қатысты қажетті іс-әрекеттерді айқындау мақсатында осы апелляция құзыретіне жататын бөлімше басшысымен бірлесіп жүргізіледі. Бұл ретте апелляция берген адам ұсынған шараларды ескере отырып, апелляцияның қанағаттандырылуы мүмкін бе екені айқындалады. Апелляцияны талдау тиісті жұмысқа, өнімге, қызметке немесе құжатқа қойылатын талаптарды анықтайтын нормативтік құжаттар негізінде жүргізіледі.

4.3 Апелляция заңсыз сипатта болуы мүмкін, өйткені ол көрінеу дұрыс әрекеттер мен филиал қызметінің нәтижелеріне берілуі мүмкін. Апелляция негізді болған жағдайда жауапты тұлға қажетті іс-қимылдар жоспарын әзірлейді, нақты мерзімдер мен тиісті іс-қимылдардың орындалуына жауапты филиал бөлімшесін айқындайды.

4.4 Талдау нәтижелері және барлық апелляциялар бойынша әзірленген іс-қимылдар мақұлдау және түпкілікті шешім қабылдау үшін сәйкестікті растау жөніндегі органның апелляциялық комиссиясына ұсынылады.

4.5 Сәйкестікті растау жөніндегі органның апелляциялық комиссиясы қабылдаған шешім, сондай-ақ филиал тарапынан апелляцияны талдау және өңдеу нәтижелері апелляцияға өтініш берушіге жазбаша түрде жеткізіледі.

4.6 Егер өтініш беруші апелляцияны қарау нәтижелеріне қанағаттанбаса, онда ол филиалдың әрекетіне аккредиттеу жөніндегі уәкілетті органның апелляциялық комиссиясына шағым беруге құқылы.

4.7 Апелляция негізсіз болған жағдайда жауапты тұлға өтініш берушінің атына апелляция берілген жағдайға қатысты филиал іс-әрекетінің дұрыстығын дәлелдеумен ресми жауап дайындайды. Жауапта талаптарға сәйкес сәйкестікті растау туралы шешім қабылданған нормативтік құжаттарға сілтемелер келтірілуі тиіс.

5 Жауапты қалыптастыру

Шағымдарға, апелляцияларға және шағымдарға жіберілетін барлық жауаптар филиалдың фирмалық бланкілерінде ресімделеді. Шағымға, апелляцияға немесе шағымға жауаптың екінші данасы тиісті орындаушылардың, сондай-ақ орындауға тартылған бөлімшелер бастықтарының, мамандардың бұрыштамаларымен және филиалдың бекітілген істер номенклатурасына сәйкес осы құжат бойынша барлық хат алмасулар іске тігіледі

Тапсырыс берушінің құқықтары мен міндеттері

Тапсырыс берушінің құқығы:

1. Оны орындау процесіне араласпай, жұмыстың барысы мен сапасын мезгіл-мезгіл тексеріп отырыңыз.

2. Сәйкестік белгісін сәйкестікті растау саласындағы мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінің қағидаларында белгіленген өнімнің нақты бейнесін, сыртқы әсерлерге төзімділігін, жарамдылық мерзімі ішінде ұзақ мерзімділігін қамтамасыз ететін ыңғайлы тәсілдермен қолдану.

3. Сәйкестік белгісі келісім-шарт бланкілеріне, тауарға ілеспе құжаттарға, ресми бланкілерге, өнімге, ыдысқа этикеткаларға жазылуы, сәйкестік белгісі жарнамалық, баспасөз басылымдарында, маңдайшаларда қолданылуы тиіс.

Тапсырыс беруші міндетті:

1. Нәтижелерге қарамастан, жұмыстарды жүргізуге байланысты барлық шығыстарды белгіленген тәртіппен төлеу.

2. Өндірісті зерттеу және үлгілерді іріктеу үшін жағдай жасау.

3. НҚ талаптарына сәйкес өнімді сертификаттау сынақтарын өткізу үшін іріктелген үлгілерді жеткізу.

4. ӨжҚ СРО-ға жеткізілген тиісті өзгерістерді іске асыру үшін өнімге қойылатын талаптарды қоса алғанда, белгіленген сертификаттау талаптарын үнемі орындау.

5. Сертификатталған өнімнің өз өніміне белгіленген талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ету.

6. Өткізу үшін қажеттінің барлығын қамтамасыз ету:

  • құжаттар мен жазбаларды қарауға ұсынуды, сондай-ақ Тапсырыс берушінің тиісті жабдығына, орналасқан жеріне, аумағына, персоналына қосалқы мердігерлеріне қол жеткізуді қоса алғанда, бағалау және инспекциялық бақылау;
  • шағымдарды қарау;
  • қажет болған жағдайда байқаушылардың қатысуы;

7. Сертификаттау саласына сәйкес сертификаттауға талап қою (сертификаттау жүзеге асырылатын өнімдер).

8. Өнімді сертификаттауды ӨжҚ СРО беделіне нұқсан келтіруі мүмкін етіп пайдаланбау, сондай – ақ ӨжҚ СРО біреуді жаңылыстыратын немесе заңсыз деп санайтын өз өнімін сертификаттауға қатысты ешқандай мәлімдеме жасамау.

9. Сәйкестік сертификатының қолданысы тоқтатылғаннан, тоқтатылғаннан немесе тоқтатылғаннан кейін сертификаттауға қандай да бір сілтемелері бар барлық жарнамалық материалдарды пайдалануды тоқтату және сәйкессіздіктің анықталған себептерін ӨжҚ СРО – мен келісілген түзету іс-әрекеттері арқылы бір айдан аспайтын мерзімде жою.

10. Сәйкестік сертификатының күші жойылғаннан кейін, сәйкестік сертификатының күшін жою туралы шешім берілген күннен бастап 3 күн ішінде ӨжҚ СРО-ға күші жойылған сәйкестік сертификатын қайтаруға міндетті.

11. Толық немесе сертификаттау схемасында көрсетілген сертификаттау құжаттарының көшірмелерін басқа адамдарға беріңіз.

12. ӨжҚ СРО белгілеген талаптарды немесе сертификаттау схемасында көрсетілгендей, құжаттар, брошюралар немесе жарнамалық брошюралар сияқты ақпарат құралдарында өз өнімдерін сертификаттауға сілтеме жасаған кезде.

13. Сәйкестік белгісін пайдалануға қатысты сертификаттау схемасында белгіленген барлық талаптарды, сондай-ақ өнім туралы ақпаратқа қойылатын талаптарды сақтау.

14. Тиісті стандарттарда немесе өзге де нормативтік құжаттарда белгіленген сәйкестік белгісіне қойылатын ережелер мен талаптарды толық көлемде сақтау, сол арқылы сәйкестік белгісін дұрыс пайдаланбау.

15. Сәйкестік сертификатының қолданылу мерзімі аяқталғаннан және оның күші жойылғаннан кейін сәйкестік белгісін пайдалануды автоматты түрде тоқтату қажет.

16. Сәйкестікті растау рәсімінен өткен өнімнің қауіпсіздігі мен сапасы және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сәйкестік белгісін қолданудың дұрыстығы үшін жауаптылықта болады.

17. Сайтта орналастырылған СТ1. 06 тармақтарының талаптарын сақтау.

18. Біріктірілген IAF MLA белгісін СРО үшін пайдалануға болмайды.

19. Өзінің жарнамалық материалдарында IAF MLA мен IAF біріктірілген белгісін пайдалану туралы келісімге қол қойған, “ҰАО” ЖШС аккредиттелген “ҰлтССО” АҚ ӨжҚ қызметін пайдалану туралы жалпы сілтемелер жасау.

20. “ҰлтССО”АҚ ӨжҚ СРО алдын ала рұқсатымен ғана көшірмесін түсіру немесе өзінің жарнамалық материалдарына, өнімге сәйкестік сертификаттарына енгізу.

21. Сертификаттау талаптарын орындауға қатысты өзіне белгілі болған барлық шағымдар туралы жазбалар жасаңыз және осы жазбаларды ӨжҚ СРО-ға оның өтініші бойынша ұсынады және:

  • сертификаттау талаптарын сақтауға әсер ететін өнімдерде анықталған осындай шағымдар мен кез келген кемшіліктерге қатысты тиісті шаралар қабылдау;
  • қабылданған іс-әрекеттерді құжаттау;
  • сертификаттау талаптарын (заңды, коммерциялық, ұйымдастырушылық мәртебесінің немесе меншік нысанының өзгеруі, ұйымдағы және басшылықтағы өзгерістер, өнімдегі немесе өндіріс әдісіндегі өзгерістер, байланыс деректері мен өндіріс орнының өзгеруі, сапа менеджменті жүйесіндегі елеулі өзгерістер) сақтау мүмкіндігіне әсер етуі мүмкін өзгерістер туралы ӨжҚ СРО-ға хабарлау.
Менеджмент жүйелерінің берілген сәйкестік сертификаттарының тізілімі